Klasa 3 w ramach ” Grantu 3 Małopolskiej Tarczy Antykryzysowej – Pakiet Edukacyjny II ” poznawała, rozwijała i utrwalała umiejętności związane z geometrią przestrzenną. Uczniowie bardzo chętnie uczestniczyli w zajęciach a ewaluacja wykazała, że projekt spełnił zakładane cele. Zajęcia przyrodnicze z Grantu nr 3 miały na celu zapoznać uczniów z alternatywnymi formami spędzania wolnego czasu. Podstawą rozszerzania problematyki krajoznawczej uczniów było poznanie zasad funkcjonowania Polskiego Towarzystwa Turystyczno- Krajobrazowego oraz Związku Harcerstwa Polskiego. Spotkania z przedstawicielami tych organizacji wzbogaciły zajęcia, dały świadomość funkcjonowania polskich struktur dbających o kulturę krajoznawczą i kształtujących pożądane wzorce osobowościowe wśród młodzieży.W ramach projektu Grant 3, uczniowie uczestniczyli w zajęciach z psychologiem szkolnym, które skupiały się na rozwijaniu umiejętności komunikowania się i rozumienia innych. Zajęcia koncentrowały się na szeroko pojętych kompetencjach społecznych, które są niezbędne do umiejętnego słuchania, wyrażania swoich myśli oraz rozumienia innych. Podczas tych zajęć koncentrowano się na podniesieniu świadomości emocjonalnej, budowaniu poczucia własnej wartości oraz rozwijaniu empatii, tolerancji, jak również na rozwijaniu świadomości na temat oczekiwanych norm.Zajęcia innowacyjne z Grantu nr 3 to lekcje ,podczas których uczniowie utrwalali wiadomości z zakresu gramatyki i ortografii, rozwijając umiejętności czytelnicze, ucząc się pracować w grupie, dzieląc się efektami swej pracy z innymi. Podejmowane działania miały nowatorski i aktywizujący charakter, z zastosowaniem metod ekspresji i impresji, nastawionych na emocje i przeżycia, powodujące wzrost zaangażowania emocjonalnego uczniów.Zajęcia rozwijające umiejętność uczenia się.Celem zajęć było podniesienie efektywności uczenia się, poznanie metod uczenia się, rozwój mocnych stron i zainteresowań oraz wspomaganie wszechstronnego rozwoju ucznia, w tym umiejętności czytania, pisania i wypowiadania się.Na zajęcia kreatywnych matematyczno- technicznych uczniowie wykorzystywali swoją wiedzę do planowania i projektowania podczas wykonywania różnych prac wytwórczych oraz rozwijali sprawność manualną i motoryczną. Wykonali poduszkowiec, marionetkę, zające z pomponów itp. Nabyli umiejętność robienia na szydełku oraz szycia na maszynie.20 czerwca 2023 r. zakończono zajęcia z projektu Grant3 : Let’s speak English! – Koło języka angielskiego w klasie 3.Celem zajęć było rozwijanie kompetencji z języka angielskiego, niwelowanie skutków długoterminowej izolacji podczas pandemii poprzez umożliwienie młodszym dzieciom kontaktu z rówieśnikami oraz wzmocnienie komunikacji w obcym języku poprzez rozmowy, gry i zabawy w języku angielskim.Od 1 stycznia do 20 czerwca zrealizowano łącznie 30 godzin lekcyjnych w wymiarze 2 godzin w tygodniu. Tematyka zajęć oparta była na treściach podstawy programowej nauczania języka obcego nowożytnego dla I etapu edukacyjnego oraz wzbogacona o treści kulturowe krajów anglojęzycznych.
- PRZEDSZKOLE
- SZKOŁA
- DLA UCZNIÓW
- DLA RODZICÓW
- DLA NAUCZYCIELI
- PROJEKTY PRZYRODNICZE
- PROJEKTY
- LITERACKI BLOG SZKOLY
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
- RODO
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
- REKRUTACJA 2024/2025
- GRANT NR 3
- Projekt mPotęga
- STADARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
- NASZE DZIAŁANIA